tredje gången gillt?

Idag var det egentligen meningen att jag skulle plugga en massa och sedan baka lussebullar med Andrea. Men nu blev det inte så. Andrea var sjuk och mamma och pappa skulle iväg någonstans och kolla på lampor och mattor och jag besluta mig för att hänka på, dumt nog! Men det blev inte bara mattor och lampor iaf, fick lite som jag ville så vi stack och kollade på stövlar som jag hittade i stan i fredags men som inte fanns i rätt storlek. Tyvärr fanns det inte i rätt storlek idag heller, tredje gången gillt? Men några andra minigrejor fick jag med mig hem. Två sminksvampar och batteri, kuligt eller hur?, haha.

Kommentarer
Postat av: Louise

jag gillar din design :)

2008-09-29 @ 15:51:12
URL: http://livetenligtlois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0