plagg med mig hem: ZERO!

Idag var jag som sagt i stan. Första affären som vi går in i är såklart H&M. Hittar en jättesnygg stickad, kortarmad polotröja typ, jättefin :)<3 Den köper jag och min kompis fick ansvaret att bära min kasse eftersom hennes jacka låg i min väska så kassen fick inte plats. Vi går in i några andra affärer och mina kompisar handlar som galningar. Sen får jag och den kompisen som håller påsen lust att gå ner till en spelaffär och spela Guitar Hero så det spelar vi ett tag sen så säger min kompis; Var är påsen? Aaah, jag fick daaamp. Vi gick runt i 45 minuter och kollade och frågade i alla jävla affärer som vi varit i men ingen hade sett påsen. Kan förstå att min kompis fick dåligt samvete och jag blev förstås också ledsen. Hade slängt ut 198:- på ingetting liksom. Men det ordnar sig ju alltid eller hur? Hittade i alla fall ett par jättesnygga stövlar på Wedins som ska inköpas med mamma på söndag :) Nu ska jag käka grillat med potatisgratäng. Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0