önskas i julklapp

Lite länge tills dess, hundra dagar om jag ska va exakt men vaddå, man måste ju vara ute i tid. Tyvärr så fyller jag år bara några dagar innan jul så brukar ofta dela lite på klapparna om det skulle vara något dyrare som dator eller så. Detta året önskar jag mig en LCD tv till mitt rum. Just nu har jag en liten 15" lika tjock som bred, dessutom är det typ myrornas krig på den alltid så jag borde få lite dispans. Har kollat ut några snygga och hittat min favorit tv som önskas i julklapp.


Kommentarer
Postat av: Paulina

nädå, jag tror de bli ball. haha tänk dig palle följer ett program, förutom idol =)

2008-09-14 @ 17:30:16
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0