kratch i brallan x2

LÄÄS ! :) HAHAHAHAH
Berättade ju att jag hade världens otur igår. Men idag var det värre! Det var äcklig kycklingklubba i skolan så jag ochen annan kompis åkte hem till Matilda, tillsammans med henne såklart. Vi hade bara en cykel och rätt så brottom så vi två fick sitta på pakethållaren och en på sadeln. Allt funkade bra (förutom att jag fick världsont i rumpan) tills mina två kompisar börja flabba, då hade mina byxor spruckit i baken, tyckte också det var lite kul för brydde mig inte så mycket om de byxorna så jag levde vidare och fick låna ett par joggingbyxor av Matilda. Sen när vi skulle cykla tillbaka till skolan så satt vi på samma positioner och cyklade. Men jag hade så ont i min rumpa så jag var tvungen att hoppa av, men de fortsatte att cykla. Då fastnade joggingbyxorna som jag lånade i pakethållaren också var det samma visa igen. Vi kunde ju inte mycket göra eftersom vi redan var försenade så jag fick gå och hålla för hålet hela tiden, fast sån tur var hade vi bara en lektion kvar efter lunch. Men pinsamt var det iaf, Matildas byxor slängdes.. förhoppningsvis kan man laga mina..


Kommentarer
Postat av: Louise

haha, flabb , flabb !

2008-09-24 @ 18:57:45
URL: http://livetenligtlois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0