sundaynight

Kom hem från vår match för en stund sedan. Gick inte så jättebra, men vi spelade jättebra och det var en rolig match med en massa utvisningar och annat sånt kul, haha. Inte till oss då asså. Världens bästa tvprogram "One Tree Hill" började för en kvart sen men jag spelar in det eftersom det går mycket snabbare och så det sen, dessutom så ska jag snart äta. "Gossip Girl" är det också idag, efter "One Tree Hill" fast det ska jag se, sen så blir det "One Tree Hill" efter det. Lite krångligt men skitsamma. Matteprov är det imorgon men det har jag full koll på. No provet på torsdag har jag inte lika stor koll på så måste börja öva lite idag också. Klockan nio ikväll så är det filmen "Fun with Dick and Jane", vet inte som jag ska se den eller spela in den. Jaja, nu måste jag göra lite No :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0