Skolfoton genom åren

Satt och diskuterade skolfoton med min mamma nu. Vad som ska skickas tillbaka mm. Kom fram till att jag inte använder mina foton eller skolkatalog så vad ska jag ha det till? Dessutom så är det bara dagis och en mellanstadie skola med i vår katalog. Tråkigt! Så det fick bara bli ett fotoark med några bilder i olika storlekar, man måste ju ha något. Hittade även förra årets foto, usch! Blev inte speciellt bra detta året, men betydligt bättre än förra, gud vilken skillnad! Så då fick jag för mig att sätta upp alla mina skolfoto genom åren på väggen, om hande tänkt mig en liknade ram skulle passa perfekt! (på andra hållet då)  Ikea, 149:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0