Godmorgon!

Guttenmorgen allihopa. Idag är det väl som alla andra dagar, vara med Louise ofc :) Vi ska kanske hitta på lite Halloween-saker, One Tree Hill och massa annat, vi ska även sova eftersom det är konfamöte imorgon klockan 10.00 så vi ska dit tsm. Har kanske inte berättat att jag ska konfirmera mig men då får jag göra det nu då. Jag går en sk. Sommargrupp och då måste man gå på en massa gudtjänster och mässor och en av dem är imorgon. Vi kommer åka på en massa läger och direkt efter skolan slutar så åker vi på ett jättelångt läger på två veckor! Ska bli jättekul, förutom att jag har redan varit på en högmässa och man somnar ju, och vi är tvungna att gå på minst 18 stycken innan sommarlovet! Jaja, man kan ju sova under mässorna, haha. Men nu ska jag käka frukost.

Bild och redigering av mig :)

Kommentarer
Postat av: Louise

hehe , jo sova kan man göra medans Marco säger hallelulja och hossiana :D

2008-11-01 @ 19:09:56
URL: http://livetenligtlois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0