friends with benefits

Louise's mamma jobbar på Mitti! Vilka förmåner Louise har och vilka förmåner jag har av Louise! En äkta "Friend with benefits!". Igår tex fick jag massa mascaror, en Tommy Hilfiger väska, kajal, ansiktsrengöring, läppglans, en nessecär, Vera Wang parfym och ett läppstift. Överschysst!!! :D För några dagar sedan fick jag också en Tommy Hilfiger lotion, en nessecär och en mascara. Vet inte hur jag ska tacka dem! Fast det var ju annars soptunnan som hade fått ta emot det så det är väl bara att buga och tacka. Här är lite av det jag har fått (a) :




Kommentarer
Postat av: Bea

Sv: Det skulle verkligen vara jättesnällt om du hjälpte mig med bloggdesignen!

Vilken fin väska! Skulle jag inte ha något emot att få ;)

2008-10-30 @ 14:10:57
URL: http://beasplace.blogg.se/
Postat av: Paulina

omg gud vad snällt :D:D Nu ska det fjäskas, hahah. Skoja!:D

2008-10-30 @ 20:17:03
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0