En liten grej till stor nytta

Gud va bra en sån här liten hårklämma, eller hårnål som det kanske heter är. Man kan använda den till en massa saker ju, man kan öppna lås om man är riktigt skicklig, man rädda en håruppsättning, man kan säkert till och med döda någon med den om man skulle behöva det. Men nu har jag kommit på ett bättre sätt att använda den. När jag målar mina nedre ögonfransar så när jag blinkar så kommer det ofta komma marscara under de nedre ögonfransarna och där är det rätt så svårt att komma åt. Själv så brukar jag täcka mascara som kommer utanför med foundation men det är ändå svårt att komma åt under nedre ögonfransarna så tog jag klämman, satte på foundation och trog den under de nedre ögonfransarna. Vipps, så kom det foundation där, sen så bara tog jag en svamp och jämnade ut det. Perfekt! Klämman funkar även bra till att spreta på ögonfransarna :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0