Byebye Loulou

Skit osså! Varför åkte egentligen LouLou ut? :( Hon är ju grymmast! Förhoppningsvis så kommer vi höra mycket från henne utanför Idol! Så här tycker jag om idolerna som är kvar:

Johan: Kan tyvärr inte sjunga, han bara skriker falskt!
Robin: Ingen utstrålning, ingen bra röst, ingenting förutom möjligtvis utseéndet.
Alice: Min favvis efter LouLou, en jättevacker röst.
Anna: Kan tyvärr bara sjunga en enda låt bra och det är "Have a Heart".
Lars: Har inte hört honom så mkt men absolut inte speciellt bra, knäpp verkar han också!
Kevin: Samma där, har inte lyssnat på honom så mkt men han verkar ganska så duktig.
Sapideh: Idag tyckte jag att hon sjöng bra, ibland är jag total motsats till juryn!
Robin E: Sjunger ganska så falskt, men iblan bra, påminner lite om Kurt Nielsen.

hur som helst, LOULOU ÄGER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0