snö blir tö

Jahapp. Tyvärr så varade inte det fina snövädret så länge som jag trodde. Idag stod solen på och nästan allt smälte bort :( Men en massa goda nyheter har jag iaf. Hade matteprov idag, gick skitbra! Fick även tillbaka mitt spanskprov och det var också ett ganska så bra resultat. Och det bästa av allt!; ingen mer reklam för min del! Såå skönt. Ringde dem idag och de sa att vi är klara. Underbaaart! Nu ska jag snart på träning så jag måste börja göra mig klar. Puss på er ♥


(vår ända ros kvar i trädgården)

Kommentarer
Postat av: Paulina

oh vad fick du på spanskprovet? Vet du vad jag fick?:D:D

2008-11-25 @ 17:57:30
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0