kletig mascara är nya trenden!

Hade hemkunskap idag och jag och min kompis My skulle laga vegetarisk lasagne. Allt gick bra förutom att de översta plattorna blev brända och stenhårda. Plus när jag skulle skära löken! Som jag grät, och som mascaran rann! Men jag orkade inte tvätta bort mascaran just då och gick runt med det hela lektionen. Mina kompisar sa ju till mig och min hemkunskapslärare tittade ju på mig lite konstigt. När min kompis Ellinor tittade på mig och sa att jag hade mascara under ögonen så vågade även min lärare säga något;
"Jasså, jag tänkte säga till dig men jag tänkte att det kanske var "inne nu" så jag vågade inte säga något."
Hahaha, det tyckte jag var skitkul, haha! Man kanske ska börja med det hädanefter? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0