Keep working

Idag var det förhoppningsvis sista gången som jag och Louise gjorde reklam. Och hela 700:- har vi skrapat ihop denna helgen. Men det krävdes arbete som jag inte tyckte var värt pengarna. Vi hade 13 trycksaker - 600kg, för er som inte fattar. Dessutom var det is, snö och slask. Trillade sex gånger (!!!!) och Louise typ lika många, haha. Fick jävligt ont i ryggen och axlarna för att jag bar reklamen och i höften för att det var den som fick ta smällen mot isen. Men det är bara att resa på sig och fortsätta, eller hur? Nu måste jag göra lite matte (när jag väl orkar att resa mig).

Kommentarer
Postat av: louise

starkt jobbat, skönt att det är slut nu ! :)

det ska vi fira tycker jag!!!

2008-11-23 @ 20:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0