Första torsdagen

... utan reklam! Denna dagen har känts helt annorlunda bara för att det inte var någon reklam som kom. Underbart. Så idag har man bara chillat framför tv:n, pluggat lite och stickat lite på mina luvvikavantar. No pressure, wonderful!
Min mamma har varit i stan hela dagen och hade en "CHIC" tidning med sig hem som hon fick när hon handlade på H&M. Inte riktigt min smak men den funkade väl. Hittade en jättesöt tröja i den. En ljusblå stickad tjocktröja med Mimmi och Musse på. Riktigt söt. Något som man ska handla för sina födelsedagspengar man får på söndag på vuxenkalaset. Nu ska jag antingen titta på Vänner eller göra NO. Det lutar väldigt mkt åt Vänner-hållet.
BTW! Var lite virrig när jag gjorde inlägget i tisdags. Hear?!?!, jag menar ju hair förstås. Hahah. För er som läste det; jag är inte analfabet, bara lite virrig. Ska ändra det nu.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Sv: haha hör på den!!:D

2008-11-27 @ 22:12:05
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0