Exhausted

Idag vaknade jag hur trött som helst. Somnade typ inte för än halv tolv igår kväll. Har inte riktigt kommit in allt än efter vårt korta höstlov. Men som sagt, jag har varit helt slut hela dagen och vi har haft fyra meningslösa lektioner än så länge.

Första lektionen kom inte ens någon lärare så vi satt och väntade tills de andra klasserna slutade.
Andra lektionen hade vi läsning. Hade ingen bok så jag satt med huvudet i bänken och försökte sova, min lärare brydde sig tydligen inte så det var ju bra.
Tredje lektionen hade vi elevensval. Det innebär att man nästan får göra vad som helst som har med skolan att göra. Så jag gjorde kanske tre uppgifter i matteboken och slappade resten av lektionen.
Och nu sitter vi på fjärde lektionen och har svenska. I ett enskilt grupprum med datorer, och vad gör man då? Inte svenska i alla fall.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0