Christmas magazines :)


Har precis varit och sålt till mina sista kunder. Jag säljer jultidningar, haha. Egentligen bara för pengar för annars tycker jag att jag är lite för gammal, hehe. Men jag har räknat ihop mina förtjänster och sånt och jag har valt premie så snart så kommer den här stå och spela i mitt rum:

Där finns radio, ipodintag, cd-spelare, usb-intag och SD-kort-intag.
 Så den ska jag ta och så får jag även 78:-, wiie, hehe. Har även sålt lite från ett annat förlag, endast för att jag ville ha Eva & Adam boxarna som man kunde köpa där, så jag är typ den ända kunden, haha. Säljer du jultidningar?

Kommentarer
Postat av: Louise

den är sjukt cool ! :D ge mig ? :P

2008-11-02 @ 17:21:54
URL: http://livetenligtlois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0